X

JAK ZAMAWIAĆ

1. ZAPROSZENIA
A. 
Wybierz rodzaj zaproszenia, format, ewentualnie kolor papieru, rodzaj tłoczenia oraz kolor i rodzaj wstążki, czcionkę.
Oszacuj ilość zaproszeń, PAMIĘTAJĄC O KILKU DODATKOWYCH ZAPROSZENIACH, dla gości z listy rezerwowej - zawsze się przydają, a czas i koszt realizacji kilku sztuk domawianych później zaproszeń jest dłuższy i droższy.
Minimalna ilość zamawianych zaproszeń ślubnych to 20 sztuk, zaproszeń na chrzest i komunię - 10 sztuk. Dotyczy to również domawiania zaproszeń wcześniej już wykonanych i odebranych. Do zamówień mniejszych niż ta ilość, doliczana jest kwota 30zł, związana z przygotowaniem projektu. Nie dotyczy to próbek, których można zamówić dowolną ilość, ale nie są one personalizowane.

B. Na dole strony, w drugiej kolumnie, znajdują się WZORNIK - znajdują się tam czcionki, kolory wstążek itp, a także TEKSTY - gdzie są przygotowane przykładowe teksty cytatów, wierszyków, tekstów na zaproszenia ślubne. Teksty można wybrać stąd lub też przesłać swój. Dokładny kompletny uzupełniony tekst zaproszenia (z danymi pary młodej, o miejscu i godzinie ślubu, kościele, restauracji, datami potwierdzenia przybycia itp.) wraz z wybranym cytatem czy wierszykiem należy wpisać w pole "Tekst zaproszenia i uwagi". Należy pamiętać, że im więcej tekstu, tym czcionka mniejsza i zaproszenie mniej czytelne.

C. Po wysłaniu zamówienia, system wyśle maila z potwierdzeniem otrzymania zamówienia. W mailu będzie też instrukcja odnośnie uzupełniania listy gości.

Na podstawie przesłanych danych w ciągu 1-3 dni roboczych (od momentu zaksięgowania płatności za zamówienie), w przypadku zaproszeń zamawianych w trybie ekspresowym w ciągu 1 dnia roboczego stworzymy i prześlemy projekt zaproszenia, który wyślemy na podanego przy rejestracji maila. W cenie zaproszeń są 4 poprawki, każda kolejna poprawka jest płatna 10zł.

Lista gości (w przypadku zaproszeń z personalizacją – wypisanymi imionami i nazwiskami gości) – nazwiska gości muszą być odmienione lub nieodmienione, tak aby pasowały do treści zaproszenia. Należy umieścić imiona nazwiska w jednej kolumnie, jedno pod drugim bez pustych linii i bez numeracji. BARDZO WAŻNE JEST DOKŁADNE SPRAWDZENIE POPRAWNOŚCI DANYCH I TEKSTÓW NA PROJEKCIE. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za błędy w szczególności ortograficzne, interpunkcyjne oraz merytoryczne w treści Produktów (zaproszeń, dodatków), jeżeli treść z błędami została zaakceptowana przez Klienta oraz nie odmienia i nie sprawdza imion i nazwisk w nadsyłanych listach gości. Jeśli lista będzie zawierała błędy, będą one też na zaproszeniach.

2. DODATKI ŚLUBNE
Zawieszki - W przypadku zawieszek możesz wybrać dowolną ilość wierszyków.

Winietki - Do zamówienia winietek należy załączyć NIEODMIENIONĄ listę gości.

Menu – należy przesłać nam drogą mailową skład menu.

Śpiewniki – dysponujemy przykładowymi tekstami piosenek, które po zamówieniu wysyłamy do wyboru i akceptacji, można również przesłać własne propozycje.

Minimalna ilość zamawianych dodatków  jednego rodzaju to 20 sztuk na ślub i 10 sztuk na komunię, chrzest i inne okazjeDo zamówień mniejszych doliczana jest kwota 30zł, związana z przygotowaniem projektu.

3. KARTKI OKOLICZNOŚCIOWE, EXPLODING-BOX, PRZEPIŚNIKI

Należy opisać jak ma wyglądać zamawiany przedmiot, jakie napisy, teksty, życzenia mają być tam umieszczone. Jeżeli brak Ci pomysłów wystarczy napisać dla kogo i na jaką okazję jest np. zamawiana kartka – zaproponuję kilka pomysłów do wyboru. Czas realizacji około 7-14 dni.

PŁATNOŚĆ I WYSYŁKA
Zamówienia wysyłane są kurierem, doręczenie paczki odbywa się w ciągu 1-2 dni roboczych. Nie ponoszę odpowiedzialności za niedopatrzenia wynikające z winy kuriera czy poczty. Paczki są starannie zapakowane i oklejone taśmą zabezpieczającą. Nie wysyłam paczek za pobraniem. Przesyłki za granicę wysyłam jedynie po wcześniejszym ustaleniu warunków wysyłki.
Możliwy jest również odbiór osobisty w oddziale firmy w Rzeszowie, ul. Architektów, po wczesniejszym umówieniu się.